19.09.2014

L'oreal Absolut Repair mleczko regenerujace




Cena: +/- 40 zł.

Opis producenta: Mleczko Absolut Repair zostało stworzone z myślą o dogłębnej regeneracji włosów suchych, zniszczonych i bardzo zniszczonych.

Od kiedy sięgam pamięcią, produkt ten jest dla mnie niezastąpiony. Nie znam się na składach i dopiero zaczynam je analizować. Mleczko po raz pierwszy zakupiłam w salonie fryzjerskim L'oreal, poleciła mi je moja fryzjerka. Mimo częstych zabiegów fryzjerskich (rozjaśniałam włosy co 1,5 miesiąca) końcówki były w dobrej kondycji. Używam go od około 6 lat i jak na razie, nie znalazłam godnego następcy. Po użyciu mleczka włosy są miękkie w dotyku, wygładzone i z  lupą szukać rozdwojonych włosów. Mleczka używam zawsze na wilgotne włosy, ale jeżeli zajdzie taka potrzeba, stosuję je również na suchych włosach. Zapach również jest bardzo przyjemny i utrzymuje się około 2 dni na moich włosach. Z czystym sumieniem mogę Wam polecić ten produkt.

Plusy:
- mleczko jest dość gęste i nie spływa z włosów
- ma bardzo przyjemny zapach, który utrzymuje się na włosach
- włosy są ujarzmione, nawilżone i śliskie
- brak rozdwojonych końcówek
- poręczne opakowanie
- produkt jest bardzo wydajny (buteleczka wystarcza mi na 4 miesiące!)
- włosy absolutnie się nie plączą

Minusy:
- cena
- wydaje mi się, że lekko rozluźnia skręt włosów

Moja ocena: 10/10

Pamiętajcie jednak, że działanie produktów zależy przede wszystkim od kondycji oraz rodzaju naszych włosów. To co napisałam Wam wcześniej to tylko moje odczucia, a ile rodzajów włosów.. tyle opinii. <3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz