26.09.2014

L'oreal Absolut Repair maska






Cena: +/- 90 zł.

Opis producenta: maska przeznaczona jest do włosów suchych, zniszczonych, łamliwych, uszkodzonych oraz osłabionych. 

Maski używałam systematycznie przez okres około 3 lat z przerwami, aby moje włosy nie przyzwyczaiły się do produktu. Zawsze chętnie do niej wracam, ponieważ moim zdaniem jest ona jedną z najlepszych masek jakich używałam. Włosy są lekkie, wygładzone i co dla mnie bardzo ważne, moje fale są sprężyste i ujarzmione. Włosy mam wysokoporowate i rzadko kiedy produkt odpowiada mi praktycznie w 100%.

Plusy:
- gęsta twarda konsystencja 
- bardzo przyjemny kwiatowy zapach
- włosy są ujarzmione
- nawilżenie (gdy przestałam używać tej maski.. nie zauważyłam pogorszenia stanu włosów)
- podczas stosowania nie zauważyłam rozdwojonych końcówek (używam również mleczka)
- poręczne opakowanie
- produkt jest wydajny (500g wystarcza mi na 3 miesiące)
- włosy są mięsiste i gładkie

Minusy:
- cena

Moja ocena: 9/10

Pamiętajcie jednak, że działanie produktów zależy przede wszystkim od kondycji oraz rodzaju naszych włosów. To co napisałam Wam wcześniej to tylko moje odczucia, a ile rodzajów włosów.. tyle opinii. <3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz